Radyo TimeRadyo Time

Kaspersky World Branding Awards’da yılın markası seçildi

Kaspersky, World Branding Awards’ta Anti Virüs Yazılımı kategorisinde Yılın Markası ödülünü kazandı. Kaspersky, World Branding Forum’un ödül etkinliğinde gerçekleşen benzersiz değerlendirme ve oylama süreci sonunda bu unvana layık görüldü.
Bu haber 53 kere okunmuş.25 Kasım 2019, Pazartesi - 11:03

Londra’daki Kensington Sarayı’nda düzenlenen etkinlik, dünyanın en iyi markalarını gösterdikleri başarı için ödüllendiriyor. Etkinlik ayrıca global markalara bir araya gelip birbirlerinin başarıları hakkında bilgi edinme fırsatı sunuyor.

Değerlendirme süreci; marka değeri, açık oylama ve tüketici pazar araştırması olmak üzere üç aşamada gerçekleşiyor. World Brand Forum, gelir yaklaşımı modeli üzerine bir finansal değerlendirme yapıyor ve adayların her biri için bir pazar araştırması puanı hesaplıyor. Kullanıcılar da internet üzerinden yapılan oylama ile fikirlerini belirtiyor. Tüm bu süreç sonunda Kaspersky olağanüstü markalar arasında yer aldı.

Kaspersky bu yılın başında görsel kimliğini ve temel şirket felsefesini güncellemek için markasını yenilemişti. Yeni marka kimliği şirketin gelecek vizyonunu ve iş yaklaşımını yansıtıyor. Bir anti virüs laboratuvarı olmanın ötesine geçen Kaspersky, gelişmiş ve kapsamlı güvenlik çözümleri ve hizmetleri sunan bir teknoloji lideri haline geliyor. Yeni marka kimliği ayrıca şirketin odağını ‘siber güvenlikten’, daha geniş bir kavram olan ‘siber bağışıklığa’ dönüştürmesini de simgeliyor. Güvenli tasarıma sahip bağlantılı sistemlerin geliştirilmesine destek veren Kaspersky, gelecek için daha yüksek endüstri standartları belirlenmesini sağlıyor.

“Yılın Markası ödülünü kazandığımız için çok mutluyuz. Kaspersky olarak marka kimliğimizi yenilediğimiz bu yılda bu ödülü kazanmak bizim için ayrıca önemli. Dünya 1997’de kurulduğumuz dönemdekinden çok farklı bir yer. Artık dünyanın yeni ihtiyaçları var ve biz de bu ihtiyaçları yalnızca bugün için değil gelecekte de karşılamak için yenilenmeliyiz. Yeni marka kimliğimiz yalnızca bir logo değişikliğinden ibaret değil, yaptığımız işi her açıdan biçimlendiren bir felsefeyi temsil ediyor. Siber tehditlere karşı bağışıklık kazanmış, daha güvenli bir dünya için kuruyoruz. Tüm insanların ve kurumların teknolojiyi güvenle kullanıp daha iyi hale getireceği, Kaspersky ürün ve hizmetlerinin buna destek olacağı bir dünya için çalışıyoruz.” diyen Kaspersky Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Andrew Winton, sözlerini şöyle tamamladı:

“İş ortaklarımız ve müşterilerimiz yeni markamız hakkında harika yorumlar yaptı. Şirketimize ve sektörümüze yeni bir yol açan bu değişikliklerin, işlerini Kaspersky ile birlikte büyütmeleri için iş ortaklarımıza daha çok neden sunacağına inanıyoruz.”

Kaspersky yeni marka kimliğinin tasarım, geliştirme ve uygulanma sürecinde çeşitli ajanslarla birlikte çalıştı. Veri ve teknoloji üzerine odaklanmış bir kreatif ajans olan Wunderman Thompson, marka platformunun ve ‘Geleceği Sunma’ felsefesinin oluşturulmasına yardımcı oldu. Şirketin özünde bağlı kaldığı üst düzey yazılım mühendisliği uzmanlığını temsil eden yeni görsel kimlik ve logo ise Moving Brands adlı ajans tarafından tasarlandı.

Etiketler:   Etiket Eklenmemiş.

YorumlarHiç Yorum Yapılmamış.     'İLK YORUMU SEN YAP'

Adınız Soyadınız:

E-Postanız:

Yorumunuz:

9 + 6 = ?

 
En Son Haberler
haber yazılımı: buki