


Toplumun alışveriş tercihlerini masaya yatıran Areda Piar, bu kez kadın ve tesettür giyim tercihlerine ışık tuttu. Kadınların bir ürün alırken en çok dikkate aldığı kriterleri de ortaya çıkaran Benim Markam Aralık ayı araştırmasına göre, katılımcıların yüzde 55.9’u giyim tercihlerinde konfor ve dayanıklılığın etkili olduğunu belirtti. Araştırma, reklam pastasında en çok payı olan giyim sektörüne çok net de bir mesaj verdi. Sonuçlara göre, katılımcıların yüzde 1’i ‘tercihimi reklam etkiler’ dedi.Konforumuza düşkünüz4-9 Aralık tarihleri arasında gerçekleşen Benim Markam araştırmasına 1100 kişi katıldı. Kantitatif araştırma tekniklerinden CAWI ile gerçekleşen araştırma, markalara tüketicilerin beklentilerine ilişkin önemli ipuçları içerdi. Araştırmada yer alan ‘giyim tercihlerinizde en çok etkili olan faktör hangisidir’ sorusuna yüzde 55.9 oranında konfor ve dayanıklılık yanıtı verildi. ‘Tasarım ve şıklık’ yanıtı veren katılımcıların oranı yüzde 35.9 olurken, sürekli tercih edilen bir marka diyenlerin oranı ise yüzde 8.2 olarak şekillendi.