
TUI Grubu, Asya, Orta Doğu ve Afrika’da 300’den fazla TUI Blue markalı tesis açmaya hazırlanıyor.
Finansal kriz yaşayan Alman seyahat grubu TUI, TUI Blue markasıyla otelcilikte büyümek için harekete geçti. Şirket, Asya, Orta Doğu ve Afrika’da 300’den fazla otel açmayı planlıyor. TUI’nin otelcilik ayağı, söz konusu iki bölgede yönetim ve franchise anlaşmaları ile büyüyecek.
TUI Grubu, bu amaçla Dubai’de ve Hong Kong’da iki yeni iş geliştirme ofisi açtı.
TUI Hotels & Resorts Genel Müdürü Erik Friemuth, TUI’nin eğlence oteli markalarının tasarımı, geliştirilmesi ve yönetiminde rakipsiz bir deneyime sahip olduğunu belirtti. Şirketin aynı şekilde destinasyon geliştirilmesi konusunda da derin bir uzmanlığa sahip olduğunu kaydeden Friemuth, “TUI Blue’nun yeni yönetim ve franchise modeli yatırımcılara fayda sağlama ve müşterilerine benzersiz bir deneyim imkanı sunuyor. 300’ü aşkın otelle dünyanın önde gelen eğlence oteli markası olmayı hedefliyoruz.” dedi.
Dubai’de düzenlenen bir toplantı ile TUI Blue’nun iş modeli katılımcılara tanıtıldı. Şirket, bu bölgelerde iş geliştirmek için Hong Kong ve Dubai’de kendi iş geliştirme ofislerini açtı.