Turizmdeki sıkıntılı süreç Almanya seyahat pazarı sayesinde hareketlendi « Alanya Televizyonu (ATV)

17 Ekim 2021 - 22:37
Radyo TimeRadyo Time

Turizmdeki sıkıntılı süreç Almanya seyahat pazarı sayesinde hareketlendi

reklam
Turizmdeki sıkıntılı süreç Almanya seyahat pazarı sayesinde hareketlendi
Son Güncelleme :

17 Haziran 2021 - 11:41

atv

Aylarca süren sıkıntılı ve kasvetli sürecin ardından, devam eden aşılama kısıtlamaların hafifletilmesiyle Almanya seyahat pazarında havayı değiştirdi.

İyileşmenin devam ettiği Almanya seyahat pazarında umutlar da giderek yükseliyor. Tatil satışlarının giderek arttığı ülkede acentelerin geleceğe ilişkin beklentileri de rekor seviyeye ulaştı. Alman iş ve turizm dergisi fvw’de yer alan habere göre giderek daha fazla destinasyon açılıyor.
Araştırma şirketi Dr. Fried & Partner’ın ‘Turizm Satış İklim Endeksi’ raporuna göre mayıs ayında 100 olan endeks, haziran ayında 134’le 2005’ten bu yanaki en yüksek seviyeye ulaştı.
Araştırmaya göre önümüzdeki 6 ayda seyahat hizmetlerine olan talebin artacağını söyleyenlerin oranı yüzde 21,24 ike, bu oran mayıs ayında yüzde 45,9’a, haziran ayında ise yüzde 78,9’a ulaştı. Kötümser olanların oranıyla yüzde 34’ten yüzde 10’a geriledi.
Almanya seyahat pazarındaki iyileşme beklentisi gelirler için de geçerli. ”Önümüzdeki 6 ayda gelirlerinizin artmasını bekliyor musunuz?” sorusuna ‘evet’ diyenlerin oranı mayıs ayında yüzde 31,5 iken, haziran ayında yüzde 54,2 oldu.
İstikrarlı bir kazanç durumu öngörenlerin oranı mayıstan hazirana yüzde 36’dan yüzde 32,7’ye gerilerken, karamsar olanların oranı yüzde 32’den yüzde 13’e düştü. Araştırmanın sonuçlarına göre ”Satışlar iyi gidiyor” diyenlerin oranı yüzde 0,9’dan yüzde 15,6’ya yükselirken, ”Satışlar tatmin edici” diyenlerin oranı 8 kat artarak yüzde 8,3’ten yüzde 40’e yükseldi.

reklam

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
reklam
reklam
Translate »